zaloha

Lenka Krezeloková
|
19.3.2024

Představme si pana Josefa, který provozuje pronájem virtuálních sídel podnikání v Ostravě. Má vytvořené pěkné a uspěšné webové stránky v rámci hostingového tarifu Bez starosti u BANAN.cz. Proč by měl mít pan Josef i firemní facebookové stránky? 

1) Nový okruh zákazníků:

Podle dostupných dat z reklamních softwarů Facebook využívá v České republice 4,8 milionu uživatelů, což představuje 45,8 % populace. Vytvoření firemní stránky na této platformě umožňuje firmě oslovit široký okruh potenciálních zákazníků. Pravidelným publikováním obsahu a aktivním zapojením se do komunikace s uživateli lze získat nové zákazníky a budovat trvalé vztahy se stávajícími.

TIP: Pan Josef prostě nemůže ignorovat takové množství potenciálních zákazníků. Navíc v rámci hostingového tarifu Bez starosti u BANAN.cz má vytvoření a vedení Facebooku ZDARMA

Jak je to s množstvím uživatelů Facebooku v České republice jsme jsme pro Vás připravili v samostatném článku.

2) Prezentace firmy:

Mít firemní stránku na Facebooku umožňuje firmě prezentovat svou značku širokému publiku. Pravidelným sdílením relevantního obsahu a interakcí s uživateli lze budovat pozitivní pověst značky a získávat loajální zákazníky. Pan Josef vybudoval renomovanou firmu, pomocí Facebooku jednoduše rozšíří povědomí o značce.

TIP: Pan Josef využil i možnost vytvoření loga, které má v rámci hostingového tarifu Bez starosti u BANAN.cz k dispozici ZDARMA

Vytvoření firemní stránky na této platformě umožňuje firmě oslovit široký okruh potenciálních zákazníků. Pravidelným publikováním obsahu a aktivním zapojením se do komunikace s uživateli lze získat nové zákazníky a budovat trvalé vztahy se stávajícími.

Jak může firemní Facebook vypadat jsme pro Vás připravili v samostatném článku.

3) Komunikacem, důvěryhodné recenze a hodnocení:

Facebook umožňuje panu Josefovi přímou komunikaci se zákazníky. Zákazníci mu mohou jednoduše zasílat zprávy, položit otázky nebo vyjádřit své názory. Správné a rychlé reakce na tyto dotazy a komentáře mohou posílit důvěru zákazníků a poskytnout přidanou hodnotu zákaznickému servisu. Prostřednictvím firemní stránky na Facebooku mohou zákazníci hodnotit a recenzovat služby, které pan Josef se svou firmou poskytuje. Pozitivní recenze mohou zvýšit důvěryhodnost firmy a přilákat nové zákazníky. Aktivní správa recenzí a odpovídání na ně ukazuje, že firma dbá na zpětnou vazbu svých zákazníků a váží si jich.

4) Reklama ma facebooku

Facebook umožňí prezentaci reklamy se zacílením přímo na zákazníky pana Josefa, tedy zájemce o pronájem virtuálního sídla v Ostravě. Facebook sám vyhodnotí, kdo má o tyto práce zájem a předloží mu reklamu pana Josefa jako na podnose. Výhodou je, že reklama na Facebooku je oproti jiným reklamám opravdu levná. O reklamě na facebooku si povíme příště. 

Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku (Návod)

Celý proces vytvoření firemní stránky na Facebooku jsme pro Vás shrnuli v dalším článku: Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku.

Nebo to nechte na profesionálech

Jako zákazník hostingového tarifu Bez starosti u BANAN.cz máte k dispozici vytvoření a vedení Facebooku ZDARMA

Pan Josef jako náš zákazník má vytvoření a vedení Facebooku v rámci hostingového tarifu zdarma. Má vytvořen multijazyčný web www.virtualni-sidlo-firmy-ostrava.cz včetně loga a facebookové stránky https://www.facebook.com/VirtualniSidloFirmyOstrava , SEO pro SEZNAM a GOOGLE v rámci hostingového tarifu Bez starosti u BANAN.cz